onsdag 24 september 2008

Som en gång brann men sen blev kallt


Första gitarrlektionen. det känns lite skrämmande att veta hur tufft de kommer bli.
Hade bara en lektion idag, känns nästan ovärt att gå, kunde inte ens komma upp ur sängen.
Va asäcklig så ja skulle duscha å greja. Men istället låg ja och sov, tills de var en kvart kvar och jag var tvungen att gå till skolan i jeans. hahah. Det är en stor grej för mej. Jag har aldrig jeans på mig, senaste gången ja hade de va för mer än 2-3 månader sen.
Sen träffade jag Emelie och gick å fönstershoppade. Men jag sparade mej till stockholm. För då blire att handla på riktigt. jää.

Jag måste fixa så att jävla bloggjäveln får plats med större bilder. Men den sammarbetar inte med mej. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! hm, ganska svårt att förklara så det blir bra, men jag kodade om en stilmall själv. gå in på redigera html och ändra först hur brett du vill ha där det står header wrapper. (jag skrev såhär: #header-wrapper {
width:900px;)
sen ändrade jag till samma där det står outer wrapper (såhär: #outer-wrapper {
width: 900px;)
sen på själva inläggen (main wrapper) har jag 700px, och på menyn (sidebar wrapper) 200px. inläggsbredden och menybredden måste sammanlagt bli lika mycket som header-bredden, annars "faller" menyn ner längst ned på sidan.
hmmm... som sagt, sjukt svårt att beskriva, men det var så jag gjorde. pröva dig fram och förhandsgranska utan att spara så funkar det säkert till slut. jaja, lycka till iaf!