måndag 15 september 2008

Sjusovar Billie



Idag var jag för död för att gå till skolan, helt veck. Så jag stannade hemma, blev lite varning för förra året, men jag tror nog att de va en engångsförteelse. Jag klarar inte av att sova hos mamma när jag har skola, de blir för "långt" och jag är verkligen ingen morgonmänniska. Alls.

Så ja döade i soffan, tittade på oprah och öppnade mina fyra kuvert jag hade fått.
I ett stod det att jag fått en plats på gitarr på växhuset.
hihi, ska bli så roligt, jag som väntat så länge. Däremot va det lite försenat så ja missade uppropet, menmen.

Efter de fikade ja med Tati, Lisa å Bella. De va mysigt för vi träffas aldrig utanför fyllan typ haha.

För övrigt gick jag vidare till 3:e intervjun, som är typ nu i veckan. Får se hur det går, kanske blir en mc donalds-slav snart.



TJINGELING. PLING.


Inga kommentarer: