tisdag 9 september 2008

Everybody Must Get Stoned

Hej en levande bella här som kommit hem från lassarettet. Fick stanna tre dagar, åh så mysigt. orkar inte skriva ner vad vistelsen innebar, mer än att de handlade om att suga/skära ut var ur en infektion i halsen på en vaken bella, dropp och blod. effektfullt. Men nu är jag hemma (ensam dessutom för min underbara pappa har dragit till frankrike å ja dör utan honom) och käkar medecin å hoppas på att bli frisk så ja slipper mer sjukhus.

Idag följde Tati mej till aroskongresscenter så va ja me i en såndär jobbintervju för macdonalds. woho. hade aldrig trott att ja skulle sjunka så lågt haha, men där va ja helt desperat, helt Onervös å omedveten om va ja skulle göra. Så började de me ett moment där ja fick välja mellan "trappa eller rulltrappa" "hund eller katt".
sen rum två där jag skulle säga om man fick en kaffe för besväret eller inte, och spela spel medan man skulle säga mobil baklänges. FAN VAD JAG SÖG. å grabben som körde me mej va ju inte att leka med, så ja sög ännu mer.
Sen väntade ja på moment tre, då kom gamla klasskamraten som jobbar på klassiga donken, å sa att betyg "F" va dåligt å att "P" va bra. Så kollade ja ner på mitt papper där de nästan bara var massa F. hehe.
då insåg ja va dålig å omedveten ja alltså va å kunde inte annat än håna mej själv.
Sen rum tre som ändå gick bra, kanske fattade vinken då eller nått. Men ja gick iallafall därifrån lika omedveten om vad ja hade gjort som när ja kom.

Men gissa vem som får ett samtal redan samma kväll då, jo Isabelle Lindh Fernstrand. Intervju två på freda då. Highfive!!

Efter de träffade ja min älskling å köpte *trumvirvel* biljett till håkan hellström i oktober. De känns bra bra bra.



Imorn sover min sockertopp över hos mej, hela lägenheten för oss själv me massa frukt å film.





långt jävla inlägg. hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

WOHOH håkan håkan! ja kommer å myser med dig imorn<3