söndag 21 september 2008

Have a heart. ord ord ord.



Jag sitter och äter naturgodis som råkar va i form av hjärtan, tittar på tv och spelar gitarr. Är lite nervös inför imorn, 15.30. Känns som att ja kommer skämma ut mej första lektionen. Hehe, sitter iallafall å försöker få igång fingrarna, så att de synkar med min hjärna.
Helgen är slut å imorn börjar nästa vecka som ska bli super. jämfört me den här dryga veckan.
Ingenting har blivit riktigt lyckat, har inte riktigt funnits nån ordentlig höjdpunkt, alla är arga eller lessna, pms-iga eller en besvikelse. nästan. Förlåt att jag sårade dig.

Önskar att jag hade något roligare eller intressantare att skriva om. Känns så himla tråkigt att berätta vad man gjort under dan. När det inte händer så himla mycket. fika hit, skola dit, jag - började klockan, jag har jätte mycket läxor.. osv osv. ointressant.

Jag lovar mig själv att ja ska ha något intressant inlägg nästa vecka.


Vaknade imorse, halvt pigg, men kände att mina ögon va cp. har haft utslag runt dem och det har kliat i flera dagar. Så går ja in på toa och kollar i spegeln, så är hela ögonlocken svullna och ser ut som ett cp. Tror de är för att ja käkat massa äpplen i flera dagar. äpplen=allegi.
Hoppas på att ja ser normal ut imorn i skolan.
Apropå inget måste ja köpa nya kläder, har ingen inspiration. Det var orden för idag.

Inga kommentarer: