fredag 26 december 2008

Spelar ingen roll. Det viktiga, Någon rusar

yjnesdfggfgfdikndriondsgpf

Dagens sysselsättning: sytt en klänning till nyårsafton under en stor del av dagen. Jag ville döda något. Maskinen lekte med mig, och vägrade sluta. Jävla maskin. Mitt tålamod tog slut efter ungefär en och en halv timme, då fick maskinen spö. Inte för att de hjälpte men jag var ju tvungen. Dessutom fick mamma lagom mycket skit, eftersom att de va hon som använde den sist innan den blev ond. Men det ordnade sig tillslut, däremot är klänningen långt från klar.

God jul förresten.

Nu längtar jag tills måndag.

14 kommentarer:

Melinda Olah sa...

Gud så fin den blev :)

Anonym sa...

superfin ju!

Anonym sa...

haha, det går inte att inte bli arg på synmaskinen när man syr..det blir alltid något krångel. men snygg klänningen blev!

Anonym sa...

Din blogg är så nedrans fin. Kan jag låna några bilder och tipsa om den på min blogg?

Bella|Lea sa...

Nämen flickor, det är inte den! men thanxxxx

Anonym sa...

hah, alltså jag pajade mammas symaskin för att jag blev så arg när den inte funkade..-_- men nu har jag en egen som jag är lite försiktigare om^^ jag ska också sy en massa..anmälde mig till skolans modevisning :o och har ens börjat med "kollektionen"..

sjukt snygg blogg btw..jag länkar den på min. :)

Johanna sa...

Din blogg - en ny favorit! Kram =)

Anouk sa...

thank you, i love your blog too. great photos and your wall paper is bloody brilliant.

Anonym sa...

ja, det känns som om man får en liten nytändning liksom :D det är ganska dyrt bara. vad har du för kamera?

känner förresten igen mig när det gäller symaskinen. guud vad jag hatar min ibland.

Anonym sa...

you look so pretty :)

Anonym sa...

jag älskar din tapet! :)

alessandra sa...

du är snygg som vanligt bella
och klänning gosh va fin!

Anonym sa...

oj så söt du är och oj så söt klänning!

Anonym sa...

Du är grymt söt!!!