tisdag 9 december 2008

sex

fatguys
Isabell har satt ihop, ..något. och jag ÄLSKAR det. Den lilla är jag, förståeligt.


Folk trakasserar mig på jobbet, små barn kommer och glor å kommenterar vad ja får göra!? "mammaa.. måste dom som jobbar här verkligen städa sådär?" jag säger detsamma.
Ville ta livet av mig idag, eller bara säga upp mej.
Men ungefär 1 och en halv timme innan ja slutade befriades jag från slaveriet å fick stå vid drive-thru, å springa ut i snön å lämna skräpmat. himmelriket.

Imorgon fyller jag år.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hehe ja. hmm jag har plans faktiskt men vet ej om det inkluderar party! gratis i förskott?

Emma Desiré Haettman, sa...

Grattis bellis :) har du fått jobb på donken?? :P

Anonym sa...

grattis grattis grattis gumman:) skitsnygga ni är på bilden :P

Anonym sa...

jag lovar det blir bättre när du kommer till kassan!/lisa

Bella|Lea sa...

tack lisa!