söndag 20 juli 2008

"Hur låter en flodhäst?"





Träffade Elin idag, efter Finland. Hon va söt och vi åt spicy hot och prata och myste runt på stan. haha, de är alltid riktigt roligt med henne, även fast vi inte gör nå speciellt kul. Bra brud. Kollade skor på rean som ja ska skaffa. Måste bara lägga pengarna på en kamera först, för nu är min kamera inte bara dålig - utan sönder. kameraluckan fick lite skit av nån i fredas, så ja har tejpat den. nöjd. snyggt.
Nu kommer de snart en ny liten kamera inrullandes och den gamla får bli trashkamera/partykamera.
Sen har jag skrivit klart en av mina CVn, den till klädbutiker. Imorn fåre bli den för övriga, sen drar lilla elin och jag ut å leker - dela ut papper på stan.
För övrigt har jag sytt en ny klänning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men vilket finfint sminkbord...

Bella|Lea sa...

haha taaack:D jag älskar det, kostade bara 200 kr på myrorna!