torsdag 10 juli 2008

Big city

Ja va i stockholm från torsdag till Lördag och lekte med min lilla familj, om man kan kalla de det. Tog först en filt å myste nere på lögarrängen å tog igen, med en frånvarande Sara. Plus brun och flagnande. Är glad att allt ordnat sej för dej. pussåkjam.
Sen träffade jag en mamma, frös som fan på tåget, OCH träffade den utlänska engelsktalande italianodrägg-mannen från löga/volleybollen. För dem som vet. Som skrattade galet hela tiden.
( FYFAN VA JAG SAKNAR VOLLEYBOLLEN)
Sen gick jag på stan och införskaffade en ny klänning för 249 kr och reafynd på h&m. 5kr, 10kr, 10kr. Av min mamma, tack mamma. Sen lekte jag och mamma vidare till min systers jobb och hem till Ulvsunda och myste.

Fredan var en familjen-lindh-secondhand-dag. och om något är bra så äre de. Billigt billigt.

Justja, sen klippte jag mitt hår också.

Inga kommentarer: