söndag 8 februari 2009

lev med det

bild 2891-pola01 (kopias)

Såna här saker händer bara mig. det slog mig. sjuka upplevelser ♥ mig. Det är väl min otroliga underbara fina dragningskraft till problem, eller så gillar inte gud mej.
Men på någon nivå är jag ändå inte bitter, vem vill leva ett händelselöst liv. Och jag klarar mig alltid. Man får väl se det så. Ganska underhållande.
torsdag - lördag, en lång historia.
Och förlåt för allt (eller inget) om jag betedde mej skumt. jag vet inte vem jag blev. Det var i alla fall inte jag.



Det ska bli så skönt att komma här ifrån, lyxet är - ingen skola på två veckor

IM GOING TO BELGIUM xxxxxxxx

9 kommentarer:

Anonym sa...

send me a message when you're back hun. ha så kul! xxxxx

Anonym sa...

åh, vad skönt att bara åka iväg sådär! ha det fint!

Anonym sa...

oooh.
fuck you I´m jealous.
Belgium...
but love your blog anyway.
haha!

Anonym sa...

saknar dig gumman:)

Anonym sa...

Du umgicks för mycket med Kraxa när du var liten!
Mi love mi love,hoppas Belgia är allt du någonsin önskat dig och lite där till!Har du hittat till chokladhyllorna i affären så vet jag iallafall att du överlever. Tisco Tansen Bella,du kommer aldrig gå sönder du är mycket mer hel än du någonsin kommer upptäcka själv. Du till och med har över så du gör oss andra en smula helare!Love U!

Anonym sa...

Snyggt.

Anonym sa...

snygg med polaroid :) är det riktigt? eller en ram som man kan klistra in i? i så fall var? :}

Anonym sa...

Jag har ingen aning faktiskt! Någon du känner? Träffade dem nere i gbg och dansade galet till justice. weyy

Anonym sa...

Jag har ingen aning faktiskt! Någon du känner? Träffade dem nere i gbg och dansade galet till justice. weyy