lördag 11 oktober 2008

Om det här är allt vi hinner med

Veckorna bara flyger iväg. Och jag vet inte riktigt om det är bra, om man hinner med allt, men det är skönt att ligga kvar i grubbel och skolböcker för evigt. Innan höstterminen bestämde jag mig för att bli riktigt ambitiös, och hur de går med det vet jag inte riktigt. Men jag har i alla fall bytt inställning om närvaro. Jag kommer, inga problem.
Nu är det redan helg och det ska festas, såklart! Däremot är jag så galet trött på folks beroende av att ha ett liv, festa, dag och natt. Jag är över det där, jag känner inte att jag måste gå ut hela helgen varje helg, helger kan spenderas på fler än ett sätt.
Men ikväll då jävlar.

- och jag dör på min visdomstand, den växer snett, det cpt.

1 kommentar:

Kamilla sa...

Hva slags skole/linje går du på, og hvor? Hvor gammel er du egentlig?

Glad jeg ikke har visdomstenner ennå (: