lördag 18 oktober 2008

Last thing I remember


När jag är full blir jag pratig och dryg. Jag vill nästan slå mig själv när ja spelar videon. DRYG, DRYG. DRYG.

Gör sjuka/underhållande saker däremot. Igår satte jag mej i en buske och bara satt där, hur länge som helst. Efter det gick jag tydligen och skickade sms där det stod "tvis vart äru?" till massa folk. Sen kom jag in i mitt hus och satte mej under trappan i trapphuset, minns inte vafan ja gjorde där, men hittade mina nycklar där idag. Fyllan är ett roligt mysterium.

"Löst hus"-historien m.m. folk förstår.

satt inne i min mammas garderob och sa att man måste betala för sina dörrar, med mycket mer. En annan gång la ja mej på en jordhög, mosade jorden i ansiktet å sa "ååh jord, våran jord, vi tar inte hand om den" osv.

Och ibland är det bara bra att vara full.


4 kommentarer:

Anonym sa...

haha DU var inte heller så nykter! tack, här har du mitt om du inte redan har det: 0736779991. och ja det är klart att du är bela, mycket finare att stava så! :D

Anonym sa...

sv: tack så mycket. 15 år är jag. kramar

Anonym sa...

just nu springer jag.. springer som fan.. in the woods. HAHA!

Bella|Lea sa...

hahah, asså orka att ja leker typ anahit G eller nått. engelska kan flyga å fara.